Офіційний дилер YAMAHA в Києві «Ямаха ВІДІ Мото Лайф»
Ямаха ВІДІ Мото Лайф. logo

Yamaha YZF-R1

801 900 грн
Кількість циліндрів 4
Об'єм двигуна, см3 998
Потужність двигуна, к.с. (кВт.) 200 л.с. (147,1 кВт) @ 13 500
Споряджена маса, кг 201
Всі характеристики

Разработанный с использованием технологий YZR-M1 из MotoGP, этот мотоцикл был рожден для трека. 200 л. с. , 199 кг и колесная база 1405 мм дают представление о его возможностях. Но то, что вы не видите, делает его таким особенным.

Читати повністю
Виберіть свій колір
Оберіть колір:
Технічні характеристики

Трансмісія Постійного зачеплення
Кількість швидкостей 6
Двигун Рядный, 4-цилиндровый, с жидкостным охлаждением, с двумя верхними распредвалами (DOHC), 4 клапана на цилиндр
Об'єм двигуна (см.куб.) 998
Потужність двигуна (к.с.) 200 л.с. (147,1 кВт) @ 13 500
Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг 201
Витрати пального, л/100 км 7,2
Запалювання Транзисторне TCI
Головна передача Ланцюг
Система змащування Мокрый картер
Система запуску Електростартер
Кількість циліндрів 4

Висота, см 1165
Довжина, см 2055
Ширина, см 690
Колiсна база, см 1405
Мінімальний дорожній просвіт, мм 130
Тип Мотоцикли
Об'єм паливного бака, л 17
Передній багажник, кг 1
Висота сидіння 855
Максимальний крутний момент, Нм 113,3 Нм (11,6 кг-м) при 11 500 об / мин

Тип рами Ромбовидна
Передні гальма Гідравлічний дводисковий
Задні гальма Гідравлічний однодисковий
Система задньої підвіски Маятникова
Система передньої підвіски Телескопічна вилка
Хід передньої підвіски (мм) 120
Хід задньої підвіски (мм) 120
Передня шина 120/70ZR17M/C (58W)
Задня шина 190/55ZR17M/C (75W)
Об’єм масляного бака, л 4.9
Аксесуари

Програма лояльності VIDI Moto

Встановіть наше мобільне додаток VIDI Moto, щоб бути в курсі останніх новостей та взяти участь у нашій програмі лояльності.

Детальніше про YZF-R1

Оснащенный технологиями YZR-M1 из MotoGP, двигателем с крестообразным коленвалом, шасси с короткой колесной базой и высокотехнологичной электроникой, YZF-R1 готов поднять удовольствие от езды на новый уровень.

Разработанный с использованием технологий YZR-M1 из MotoGP, этот мотоцикл был рожден для трека. 200 л. с. , 199 кг и колесная база 1405 мм дают представление о его возможностях. Но то, что вы не видите, делает его таким особенным.

Блок IMU постоянно измеряет различные параметры в движении в трехмерном режиме, создавая возможность контроля тяги, скольжения, подъема переднего колеса, торможения и старта. А система квикшифтера (QSS) предлагает переключение передач на пониженную или повышенную передачу без выжима сцепления.