Офіційний дилер YAMAHA «ВіДі Мотор Імпортс»
Гарантійні зобов`язання

Загальна інформація

Дистриб`ютор, як йому і згідно із законодавством, забезпечує підтримку гарантії на мототехніку, реалізовану їм через мережу офіційних дилерів. Гарантія на мототехніку вступає в силу з моменту продажу, але тільки за умови дотримання дилером правил, передбачених законодавством і виробником мототехніки.

Найчастіше, покупець не звертає особливої уваги на те, що передбачив виробник і просто спостерігає продавцеві, який, на жаль, не завжди достатньо компетентний.

Щоб уникнути цього, вкрай важливо дотримати деякі прості процедури, передбачені при продажу мототехніки.

Сервісна книга

Купуючи мототехніку Yamaha у офіційного дилера, покупець повинен отримати на руки сервісну книжку, яка одночасно є посібником з гарантії.

правильне оформлення

Вона повинна бути правильно оформлена (!), А саме, повинні бути заповнені всі графи таблиць «Відомості про техніку», «Відомості про продавця» и «Відомості про власника».

Друку повинні бути там, де їм належить

У сервісній книжці є сторінка про передпродажну підготовку з відривним талоном. Ця сторінка повинна бути заповнена, покупець повинен поставити свої підписи у відповідних графах і відривний талон повинен бути вилучений продавцем.

Три примірники аркуша передпродажної підготовки

При продажу мототехніки продавець зобов`язаний заповнити (або дозаповнити в залежності від типу мототехніки) три екземпляри листа передпродажної підготовки, один з яких видається на руки покупцеві.

Другий примірник відправляється дистриб`ютору і, після отримання цього примірника, дистриб`ютор робить запис до реєстру техніки, поставленої на гарантію.

Повторимося, що постановка на гарантію описаним вище чином прописана виробником мототехніки. Всі гарантійні випадки розглядаються виробником тільки для техніки, поставленої на гарантію. Офіційні дилери проводять цю процедуру в обов`язковому порядку. Якщо продавець мототехніки не дотримується цю процедуру, то всі претензії по гарантії він приймає на себе.

Також в Сервісній книжці є сторінки для відміток про виконання планових технічних обслуговувань і сезонних робіт, передбачених виробником мототехніки.

Якщо ці роботи виконувалися нема на авторизованих сервісних центрах, про них немає запису в сервісній книжці або сама сервісна книжка відсутня, то претензії по гарантії не розглядаються ні дилером, ні дистриб`ютором, ні виробником мототехніки. Ця інформація (і багато іншого) описана в Сервісній книжці. Не полінуйтеся її прочитати так само, як і керівництво по експлуатації перед тим, як користуватися придбаної мототехникой. Список авторизованих сервісних центрів прикріплюється до сервісній книжці і завжди присутній на сайті дистриб`ютора.

Ще один вкрай важливий момент

У листі передпродажної підготовки є графа з даними про власника, зокрема, ім`я, адреса і телефон. Ці дані необхідні дистриб`ютору, щоб з власником мототехніки можна було зв`язатися в разі відкличний кампанії від виробника.

Так як відкличні кампанії відбуваються не за якимось планом і через тривалий час після виходу мототехніки на ринок, то що залишається власником «канал зв`язку» повинен бути надійним і довгостроковим в інтересах самого ж власника.

Бажаєте записатися на обслуговування? Перейшовши за посиланням, заповніть форму для заявки на обслуговування Записатися
Або за номером телефону: +38(044) 503–03–05
d