Дизайн у стилі ретро
Новий Yamaha XSR900 має вражаючий вигляд. Новий дизайн бака, алюмінієва рама Deltabox та бічні панелі зроблені у стилі легендарних гоночних мотоциклів Yamaha. Повністю світлодіодне освітлення, повнокольоровий 3,5-дюймовий TFT-дисплей і деякі деталі в стилі кафе-рейсер та алюмінієвий логотип XSR підкреслюють стиль і гоночний характер мотоцикла.
Потужний двигун Yamaha CP3 об'ємом 890 куб.см
Знаменитий трициліндровий двигун XSR900 з перехресним колінчастим валом DOHC, об'ємом 890 куб.см забезпечує приголомшливу потужність і широкий лінійний крутний момент для чудового прискорення у всьому діапазоні оборотів.
6-осьовий блок IMU
Сучасний 6-осьовий блок (IMU) містить два датчики, які вимірюють триосьову кутову швидкість і триосьове прискорення. Дані передаються в ECU, який керує широким набором допоміжних засобів водієві, включаючи чутливу до нахилу систему контролю тяги, систему контролю ковзання (SCS), систему контролю підйому передного колеса (LIF) і систему контролю гальм (BC) із ABS. Кожен з них можна налаштувати або повністю вимкнути залежно від уподобань водія.
Рама з литого під тиском алюмінію CF
Компактна, легка алюмінієва рама виготовлена за технологією лиття під тиском Yamaha Controlled Fill (CF). Завдяки найтоншим секціям для литої рами Yamaha лише 1,7 мм, загальна вага зменшена, а баланс жорсткості було вдосконалено, що забеспечує кращу керованість та чудовий зворотний зв’язок.
Ексклюзивні легкі колеса Yamaha SpinForged
Спортивні алюмінієві диски Yamaha з 10 спицями покращують зовнішній вигляд, одночасно значно зменшуючи непідресорену вагу. Результатом є покращена робота підвіски та зменшений момент інерції для кращої керованості, особливо під час поворотів і гальмування.
Удосконалена система квікшифтер
Система QSS XSR900 входить у стандартну комплектацію, що забезпечує швидке перемикання передач без зчеплення. Ця система робить повне прискорення більш захоплюючим, перемикання на нижчу передачу швидше та плавніше.
Дросельна заслінка APSG
Оснащений вдосконаленою дросельною заслінкою Yamaha з чіп-контролем (YCC-T), XSR900 розвиває технологію ще на один крок вперед, додавши ручку датчика положення акселератора типу YZF-R1 (APSG). Це повністю електродистанційна система з датчиком у поворотній рукоятці, що відтворює різний ступінь опору для відчуття газу. Крім того, D-MODE Yamaha дозволяє гонщикам на ходу регулювати характер двигуна за допомогою чотирьох різних варіантів подачі потужності.
Проскользуюче зчеплення Assist & Slipper
XSR900 включає вдосконалену систему зчеплення (A&S), щоб забеспечити стікійкість заднього колеса під час агресивного гальмування.
Налаштована впускна та випускна система
Конструкція впускної та випускної систем покращує унікальний звук потрійної силової установки Crossplane, одночасно підвищуючи ефективність. Конструкція вихлопу з низькою посадкою також централізує масу та значно легша, ніж у попереднього покоління.
Компактна шестиступінчаста коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач XSR900 повністю використовує переваги крутного моменту від низького до середнього діапазону та чудову реакцію двигуна, одночасно покращуючи вузьку трициліндрову конструкцію.
Повнокольоровий 3,5-дюймовий TFT-дисплей
XSR900 обладнаний повнокольоровим 3,5-дюймовим TFT-дисплеєм із тахометром, який змінює кольори зі збільшенням або зниженням обертів, годинником і індикатором залишку палива, середнього пробігу, температури води, температури повітря та перемикання передач. Легко перемикайтеся між дисплеями та інформацією за допомогою перемикачів на кермі.
Круїз-контроль
Круїз-контроль встановлюється як оригінальне обладнання на XSR900. Легко програмована система зменшує втому водія, роблячи більш приємними тривалі подорожі та їзду по шосе.
Світлодіодне освітлення в стилі ретро
Модель XSR900 має повністю світлодіодне освітлення та оснащений фірмовою круглою фарою в стилі ретро. Прихована тонована задня фара підкреслює класичний вигляд мотоцикла, а компактні та яскраві світлодіодні покажчики повороту доповнюють систему освітлення.
Показати